Vážení zákazníci, uvádíme zde nejčastější dotazy našich klientů. Pokud zde nenajdete odpověď na svůj dotaz doporučujeme Vám kontaktovat naši zákaznickou podporu.

Kdy obdržím kupon?

Pokud provedete platbu kartou kupon obdržíte nejpozději do 15 minut. Pokud provedete platbu bankovním převodem kupon obdržíte následující den po připsání platby na náš účet (2-4 dny).

 

Provedl/a jsem platbu, ale kupon zatím nepřišel.

Zkontrolujte svoji emailovou poštu, jestli nepřišel kupon do složky spamu. Pokud tam kupon nenajdete můžete si kupon dohledat ve svém uživatelském účtu v sekci kupony, nebo nám napište na email podpora@slevodovolena.cz , uveďte číslo objednávky a my Vám kupon následně zašleme.

 

Omylem jsem zaslal/a nesprávnou částku.

Pokud jste zaslali vyšší částku než je uvedená částka za kupon, napište nám na email podpora@slevodovolena.cz , uveďte číslo objednávky a my Vám přeplatek zašleme zpět. Pokud jste zaslali částku nižší, je potřeba částku doplatit, jinak Vám nebude kupon doručen.

 

Platbu jsem zaslal/a pod nesprávným variabilním symbolem.

Pokud platbu zašlete pod nesprávným variabilním symbolem doporučujeme Vám co nejdříve kontaktovat naši zákaznickou podporu a nahlásit variabilní symbol, který jste uvedli při platbě, abychom mohli platbu dohledat.  

 

Zapomněl/a   jsem heslo do svého uživatelského účtu.

V záložce přihlásit v horní části webu najdete odkaz zapomenuté heslo. Pokud na odkaz kliknete otevře se Vám formulář pro zaslání hesla. Musíte zde uvést email, který jste použili při registraci. Následně Vám přijde do emailu odkaz na vytvoření nového hesla.

 

Mohu kupon darovat?

Ano Vámi zakoupený kupon můžete věnovat třeba jako dárek. K této příležitosti máme k dispozici Dárkový kupon.

 

Jak mohu uplatnit Kredity?

Kredity můžete uplatnit v plné výši při platbě kuponů. Za registraci získáte kredity v hodnotě 100 Kč a za každého doporučeného klienta dalších 50 kreditů.